Reklamy PPC – nieodłączny element sukcesu Twojego biznesu internetowego!

Czym są reklamy PPC?

Szukasz skutecznego i korzystnego cenowo sposobu na marketing w Internecie? W takim razie reklama PPC, np. Google AdWords, jest w Twoim przypadku jedną z najlepszych metod promocji w sieci. Aby mieć pewność, że przyniesie oczekiwane efekty, wpisze się w Twoją strategię i zrealizuje Twoje cele biznesowe, powierz prowadzenie kampanii naszemu zespołowi. Sprawdź, dlaczego warto korzystać z tej formy marketingu online, i dowiedz się, jak możemy Ci pomóc.

reklamy ppc


Na czym polegają reklamy PPC?


PPC to skrót od angielskiego pay per click, co znaczy „płać za kliknięcie”. I właśnie to zdanie najlepiej opisuje omawianą formę reklamy, w której prym wiedzie system Ad Words. Polega ona na wyświetlaniu w określonym miejscu treści promocyjnych w postaci linków prowadzących do strony reklamodawcy. Przykładowo w ramach najpopularniejszej usługi Google odnośniki pojawiają się w wyszukiwarce, tuż ponad naturalnymi wynikami.


Jak wygląda rozliczenie? Jak można się domyślać na podstawie nazwy, reklamodawca płaci za każde kliknięcie w link i przekierowanie użytkownika na wskazaną witrynę. Należy jednak pamiętać, że opłata jest pobierana bez względu na to, jakie dalsze działania on podejmie – nawet jeśli od razu opuści stronę i nie skorzysta z Twojej oferty, i tak poniesiesz koszty kliknięcia.


Najlepszym przykładem systemu reklamowego działającego w modelu PPC jest wspomniane Google AdWords. To najpopularniejsze na świecie narzędzie do prowadzenia kampanii linków sponsorowanych w największej wyszukiwarce w skali globalnej. Aby móc z niego skorzystać, należy doładować konto pożądaną kwotą, odpowiednio skonfigurować kampanię i następnie ją wdrożyć. Tymi i wszystkimi innymi czynnościami wymaganymi do sprawnej i skutecznej obsługi systemu Google Ad Words zajmuje się nasz zespół, więc jeśli szukasz specjalistów, którym możesz powierzyć opiekę nad kampanią, nawiąż z nami współpracę!

Zalety reklam PPC

agencja interaktywna

Konfigurowalność i elastyczność

Systemy PPC są przeznaczone dla każdego, kto prowadzi jakąkolwiek działalność skierowaną do innych osób i chce dotrzeć z nią do grupy docelowej. Reklama AdWords może zostać z powodzeniem dopasowana do potrzeb zarówno lokalnych mikrofirm, jak i największych spółek o międzynarodowym zasięgu. Elastyczność kampanii linków sponsorowanych pozwala na efektywną promocję niezależnie od budżetu i branży, w której prowadzisz działalność.

Błyskawiczne efekty

Odpowiednio skonfigurowana reklama Ad Words lub w innym systemie PPC przynosi natychmiastowe rezultaty. Linki sponsorowane wyświetlają się w wyszukiwarce bądź innym miejscu od razu, co pozwala na skuteczne pozyskiwanie klientów bezpośrednio po rozpoczęciu działalności.

Mierzalność i dostęp do danych

W systemach PPC dostępne są liczne funkcje przeznaczone do analizy podejmowanych działań. Na podstawie danych zaprezentowanych w formie graficznej i tabelarycznej można wprowadzać efektywne zmiany i zwiększać skuteczność reklam.

Dopasowanie do grupy docelowej

W ramach kampanii linków sponsorowanych można kierować przekaz do ściśle określonej grupy odbiorców.

Jeśli chcesz zlecić reklamę w Google AdWords, skontaktuj się z nami, a uzyskasz kompleksowe i profesjonalne wsparcie!